Sunday, December 5, 2010

FINAL DAN PENYAMPAIAN HADIAH










Hari ini berakhirlah Kejohanan Sepak Takraw Remaja Kebangsaan 2010.. Sepanjang 3 hari pertandingan, kesemua pasukan yang bertanding telah memberikan yang terbaik bagi menutup tirai Kejohanan Sepak Takraw Tahun 2010 dengan membawa pulang kejayaan.

Berikut adalah keputusan pertandingan akhir yang telah dijalankan sepanjang hari ini.

Acara Double Bawah 21 Tahun :-
Johan - Kelantan
N. Johan - Sek. Sukan Bandar Penawar "A"
Ketiga - Sek. Sukan Bandar Penawar "B" dan Negeri Sembilan


Acara Regu Bawah 18 Tahun :-
Johan - Sek. Sukan Bandar Penawar "A"
N. Johan - Kelantan
Ketiga - Negeri Sembilan dan Selangor

Acara Regu Bawah 21 Tahun :-
Johan - Perak
N.Johan - Negeri Sembilan
Ketiga - Selangor dan Sek. Sukan Bandar Penawar "C"

Pertandingan akhir bagi kategori Regu Bawah 21 Tahun telah disaksikan YH. Dato' Dr. Sallehudin (Pegawai Daerah Temerloh) dan Ketua Polis IPD Temerloh sebelum kedua-duanya menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

USPTN Pahang mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat bagi menjayakan kejohanan ini( Pej. Daerah dan Tanah Temerloh, IPD Temerloh, JPA3, SJKC Khee Chee Temerloh, Majlis Perbandaran Temerloh, Persatuan Sepak Takraw Negeri Pahang, MSNM, DLL) dan memohon maaf di atas segala kesulitan, kesilapan yang tidak disengajakan.

Tahniah di ucapkan kepada pasukan yang berjaya, sementara kepada pasukan yang kurang bernasib baik di harapkan tidak mengalah dan cuba lagi dimasa akan datang..

"SUKAN CEMERLANG, PAHANG GEMILANG"

1 comment:

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.