Wednesday, January 26, 2011

Perjumpaan Bersama Persatuan T.Bowling




Tarikh Perjumpaan : 26 Januari 2011
Masa : 10.00 pagi
Kehadiran :-
1. Naib Presiden PBTP
2. Jurulatih
3. Pn. Norsuhaini (SDO Bowling)
4. PKU USPTN

Perjumpaan ini terlebih dahulu ingin memperkenalkan Pegawai Pembangunan Sukan yang baru iaitu Pn. Norsuhaini yang menggantikan En. Syamsudin Sukemi.

Pertemuan ini juga membincangkan berkenaan latikan JPM / JSM bagi tahun 2011. PTBP telah mencadangkan 3 nama baru bagi sesi 2011 ini bagi mengantikan jurulatih yang sedia ada. Untuk makluman, En. Hamzah b. Amin (JPM) telah memaklumkan untuk tidak menyambung kontraknya pada tahun 2011 bagi membuka peluang kepada calon lain untuk mengendalikan pasukan pada tahun 2011.

Selain itu, perbincangan juga bertujuan untuk mengenal pasti masalah yang berlaku sepanjang tahun 2010 dan cara terbaik untuk meningkatkan kembali pencapaian pasukan Tenpin Bowling Negeri Pahang.

Di harap dengan cadangan barisan jurulatih baru yang akan dikemukan untuk dipertimbangkan oleh Cawangan Pelapis, akan dapat memberi impak dan pencapaian yang lebih gemilang bagi Pasukan Tenpin Bowling Negeri Pahang.


Sekian.

"SUKAN CEMERLANG,PAHANG GEMILANG"

1 comment:

  1. wah cepatnya sekarang nie... sapa update??

    ReplyDelete

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.