Friday, January 27, 2017

PEMANTAUAN PUSAT LATIHAN NEGERI (PLN) BIL 1/2017

Sukan 
​Taekwondo

Tarikh : 22 Januari
 2017 
Tempat : Pusat Latihan Kuantan,Pahang

Kehadiran :
1. 10 Orang Atlet
2. Ilangoyan A/l Thanganelu

Ujian
1. Tiada

Latihan
​1. kicking Punch Beg
2. star jump & T test
3. ABS

 
Kecederaan 
1. 
​Tiada

Peralatan / Bangunan
1. Semua dalam keadaan baik
2. 
​Peralatan semua lengkap untuk jalani latihan



Ulasan
1. Tahun 2017 merupakan, tahun baru bagi atlet-atlet menunjukkan prestasi yang cemerlang untuk mewakili Negeri Pahang,Senarai atlet di bawah PLN Negeri seramai 13 orang termasuk Pusat Latihan Temerloh.
2. Hal yang demikian, tambahan atlet akan di buat pada pendaftaran atlet kali kedua pada bulan 6 memandangkan pada akhir bulan 2 ini akan berlangsung Kejohanan Tertutup Pahang.
3. Sepanjang latihan jurulatih telah memaklumkan kepada atlet supaya lebih rajin untuk training dan menunjukkan prestasi yang baik, saya juga telah memaklumkan kepada jurulatih yang mana pemenang semasa Tertutup Pahang akan secara langsung mewakili PLN Negeri Pahang.
4. Tiada kecederaan yang dimaklumkan oleh atlet dan jurulatih training seperti biasa mengikut program training yang telah ditetapkan.

--
MOHD FAKHRUL SYAFIQ BIN MOHD ZAILI

Pegawai Pembangunan Sukan Negeri 
USPTN Pahang
Taekwondo dan Olahraga

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.