Wednesday, August 13, 2014

BENGKEL PERIODISASI PROGRAM 2015/2016 NEGERI PAHANG

Pada masa ini sedang berlansung  Bengkel Periodisasi di Hotel Sri Manja, Kuantan untuk semua Jurulatih Sepenuh Masa / Jurulatih Luar Negara Majllis Sukan Pahang / USPTN Pahang. Seramai 46 orang jurulatih dari pelbagai sukan di himpun sehingga 14 Ogos bagi mengikuti bengkel Periodisasi pada kali ini. Selain jurulatih, Penyelaras Sukan dan SDO turut terlibat untuk mengikuti bengkel ini.

Bengkel bertujuan untuk memperkemas dan memperbaiki kelemahan program yang di rangka para jurulatih bagi persediaan ke arah Sukan Malaysia 2015 dan Sukan Malaysia 2016, Sarawak.

Di harap bengkel ini dapat memberi peluang kepada para jurulatih untuk merangka program yang lebih cemerlang bagi menyediakan atlet atau pasukan menjelang Sukan Malaysia 2015 Kuala Lumpur dan Sukan Malaysia 2016, Sarawak.



--
SYAMSUDIN BIN SUKEMI
Pemangku Ketua Unit
Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Pahang /
Pegawai Pembangunan Sukan Negeri Pahang

feel free to log in :-

http://usptnphg.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.