Monday, March 30, 2015

PEMANTAUAN SUKAN MENEMBAK

Sukan : Menembak
Tarikh : 27 Mac 2015
Masa : 6.00 Petang
Tempat : Lapang Sasar Menembak, Majlis Sukan Pahang

Kehadiran 
1. 18
2.Mohd Noor Azli B Mohd Nasir (JPM Majlis Sukan Pahang)
3. Mohamed Fauzi B Mohamed Noor (JPM USPTN Pahang)

Ujian
1.Tiada

Latihan
1. Latihan Teknikal Air Rifle
2. Shot Centre 
3. Control Trigering & Aiming

Pertandingan
1. Tiada

Kecederaan
Tiada

Peralatan / Bangunan
1. Satu mesyuarat berkenaan pelupusan senjata dan pembelian senjata baru telah diadakan oleh Pengurusan  Majlis Sukan Pahang bersama Persatuan dan Jurulatih untuk membincangkan cadangan pembelian baru senjata api.

Program Binaan
1. Pasukan Menembak Negeri Pahang mengambil kesempatan dan peluang untuk menjalani latihan secara bersama dengan Pasukan Kebangsaan seramai 24 orang yang menjalani latihan pusat persiapan Sea Games di Lapang Sasar Menembak SUKPA.

Ulasan

1. Ada aduan dari pihak sekolah berkenaan dengan atlet menembak yang tidur di dalam kelas dan telah ditegur dan diberi amaran.
2. Atlet bersama-sama jurulatih telah menyertai satu gotong-royong yang diadakan sempena Kejohanan Menembak Jemputan UMP-KPM 2015 yang diadakan di Lapang Sasar Menembak Majlis Sukan Pahang pada 28 Mac 2015.


Sekian, terima kasih

Anuwar Bin Abu Bakar
USPTN Pahang




No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.