Wednesday, December 31, 2014

Pemantauan Sukan Skuasy - Disember 2014

Sukan : Skuasy
Tarikh : 30 Disember 2014
Masa : 4.30 petang
Tempat : Gelanggang Squash Majlis Sukan Pahang

Kehadiran 
1. Tengku Amirul Ikhmal B Tengku Iskandar (JSM Majlis Sukan Negeri)
2. 9 Orang Lelaki & 3 Orang Wanita

Ujian
1.Tiada

Latihan
1. Drill
2. Back Court Control
3. Basic
4. Game - 3 Player rotation

Pertandingan
Tiada

Kecederaan
Tiada

Peralatan / Bangunan
1. Gelanggang 1,2,5 & 9 tidak dapat digunakan kerana beberapa masalah seperti atap bocor dan keadaan gelanggang yang kotor dengan najis monyet yang masuk kedalam bangunan skuasy itu.
2. Mengikut laporan dari Pengawal Bangunan itu, seekor monyet telah menjadikan syiling bangunan itu sebagai sarang untuk tidur dan najis monyet itu telah mengotori gelanggang dan merosakkan pakir.

Program Binaan
1. Jurulatih mencadangkan untuk mengadakan ujian kecergasan pada bulan Januari 2015.

Ulasan
1.Satu cadangan akan diusulkan kepada pihak pengurusan Majlis Sukan Pahang supaya lubang tempat monyet yang selalu melakukan kerosakan di situ ditutup untuk mengelakkan kekotoran dan kerosakan yang lebih teruk terutamanya wayar elektrik di atas syiling.
2. Persatuan akan mencadangkan seorang lagi JSM untuk menggantikan JSM yang telah berhenti untuk membantu program bagi tahun 2015.

Sekian, terima kasih

Anuwar Bin Abu Bakar
USPTN Pahang
Sukan Gimnastik

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.